Dagje Diablo Gora - Reisverslag uit Sanok, Polen van Martine Boer - WaarBenJij.nu Dagje Diablo Gora - Reisverslag uit Sanok, Polen van Martine Boer - WaarBenJij.nu

Dagje Diablo Gora

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Martine

27 Juli 2019 | Polen, Sanok

Dag 14:
Vandaag was een tam dagje. We waren aanvankelijk van plan om naar Sanok te rijden, maar besloten lekker te blijven lezen op de camping. Even een snel ritje naar de winkel voor brood, lekker ontbeten. Later op de dag nog even bij de rivier gekeken, die hier langsloopt. Het water staat erg laag, en dus valt kajakken eigenlijk ook af. ‘S middags nog een rondje naar de winkel, maar nu te voet. Dat was prima te doen, en zo konden we meteen even het kerkje bewonderen dat er staat. Natuurlijk weer veel pracht en praal.
We vonden een bord met nordic-walking routes, hier bij de camping. Die zullen we morgen wel gaan doen, al werden we er meteen door een andere campinggast op attent gemaakt dat de langste route én heel slecht staat aangegeven (zij waren verdwaald, en vonden het niet leuk meer), én stikt van de muggen (waar wij dan weer heel zenuwachtig van worden).
Na het eten weer lekker lezen. Lang leve de e-readers!!

• 28 Juli 2019 - 16:36

Jeanne:

Heerlijk zo’n luie dag het is vakantie.